Subject: IP7023-K2 Tsirguliina - Sooru fiider 2. etapp. Õru alevik, Õruste küla ja Kiviküla, Valga vald, Valga maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 15:15:17 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Palun see töö suunata Peeter Uibole.

Leonhard Weiss OÜ projekteerib 10 kV elektriliinide rekonstrueerimise
projekti Õru alevikus, Õruste külas ja Kivikülas, Valga vallas, Valga
maakonnas.

Projekti eesmärk on asendada amortiseerunud elektriliinid ning nõnda
parandada piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja kvaliteeti.

Teise etapi raames ehitatakse 3 uut alajaama, paigaldatakse ca 5 km uusi
maakaableid, ning demonteeritakse ca 5,3 km 10 kV õhuliine.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.